در تمام سوء تفاهم هایی که در مورد فروش مستقیم وجود دارد شاید تکراری ترین آنها - که حتی در میان افرادی که در این زمینه کار می کنند هم تکرار می شود - در نظر گرفتن فروش مستقیم به عنوان یک صنعت است.

معمول ترین تعریف برای صنایع در لغتنامه مجموعه ای از شرکت هاست که طبقه خاصی از کالا یا خدمات را ارائه می دهند. مانند صنایع غذایی، صنایع مکمل های خوراکی. هر دوی این صنایع کانال های تولید توزیع و فروش کاملا متفاوتی دارند. در عین حال در هردوی این صنایع وبسایت های فروش آنلاین نیز وجود دارند. بنابرین، فروش مستقیم، کانالیست که از طریق آن شرکت ها می توانند کالاها (و خدمات) خود را به فروش برسانند.

چرا این تفاوت مهم است؟ 

ادامه مطلب


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها